söndag 28 december 2008

Min bil

Natten till den 26 December får jag en dröm där jag precis har lämnat parkeringen och ska köra ut på stora vägen. Innan, stannar jag och kollar så inga bilar kommer. När jag står still med bilen stannar den. Jag försöker starta flera gånger, men den är död. Jag kliver ur bilen och lämnar den där. Sedan träffar jag en väninna som jag diskuterer olika lösningar med, för hur jag ska göra nu när inte bilen startar.
Jag plockar med småsaker men vet inte riktigt vad för något.

Jag har försökt tolka denna dröm och eftersom bilen står för ens kropp, borde ju motorn stå för kroppens motor.
Nu vet inte jag om det var fel på motorn, men bilen startade inte. Kan vara så att det sättet jag färdas genom livet förändras, eftersom jag sökte andra vägar att ta mig fram i drömmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar