lördag 21 april 2018

Lördagens spåkort horoskop tarot 21/4-2018

Hej fina du denna Lördag!

I dag börjar korten med att säga "Ta det som det kommer"....Vissa planeringar ser ut att spricka av olika orsaker, vilket får dig att rodda om i din planering. Se det som en fingervisning till något bättre:-) Det kan vara du själv som kommer på andra tankar och med det ändrar själv i det du tänkt dig. Bra blir det till slut:-)
Korten pratar också om att det är dags att se om ditt hem...ditt hem speglar dig själv:-) Är det rörigt i ditt hem kan det vara rörigt i dig själv och tvärt om:-)
Sett på musik på hög volym när du städar, så kommer du se att det går som en dans att få ordning i ditt hem:-)
Korten avslutar med att du sätter dig ned och betraktar nöjt med vad du åstadkommit:-)

Önskar dig det bästa:-)

                                                              STINAS TAROTLINJE
                                                                Stina                Didriane
                                                          09391147106   09391147105

I dag är min Stinas spålinje öppen mellan kl 10.00-14.00                                   
Jag förmedlar andlig information via kartomanti (traditionella kort) På detta sätt har jag förmedlat andlig information i 42 år med gott resultat.
Önskar du vägledning i din situation, vill veta vad som kommer i kärleken, arbetet, ekonomin, boendet eller annat? Då är du varmt välkommen att ringa mig på 09391147106
Kostnad: 16.90 kr/min

Medium, djurkommunikatör Didriane har sin linje öppet flexibelt hela dagen fram till kl 22.00
Didriane förmedlar både intuitivt och med tarotkorten som verktyg.
Har du funderingar på vem den osynlige gästen är i ditt hem, vad ditt djur vill förmedla till dig, vad som kommer för dig i ditt och din situation, få meddelande från nära och kära från andra sidan, eller annat? Då är du varmt välkommen att ringa Didriane på 09391147105 

Kostnad: 16.90 kr/min


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar