söndag 29 oktober 2017

Söndagens spåkort horoskop tarot 29/10-2017

Hej på dig fina du denna första vintertidsdag Söndag!

I dag börjar korten med att positiva besked är på väg, angående något du önskar dig...och det kan ha med någon slags ansökan...jag får som att det handlar om pengar och bostad, men kan också vara en utbildning/kurs, som du går på eller håller själv på annan ort.
Korten pratar också om samboavtal...är du i en särborelation ser det ut som ni slår era påsar ihop:-)
Fokusera på en sak i taget...ju mer du sprider ut dig desto rörigare blir det. Försök att ha bara en boll i luften och koncentrera dig bara på den så blir det bäst:-) Åter igen säger korten att du är på rätt väg och att nya uppdrag eller kontrakt kommer till dig. Kanske du kan göra det tillsamman med någon som kompletterar dig och ditt. Eventuella förseningar är bara en mognadsprocess.
Korten avslutar med att du har kontakt med ditt sanna jag nu, så lita på det som kommer till dig , för det du behöver för att gå framåt kommer till din hjälp precis så som du önskar dig.

Önskar dig det bästa:-)


                                                              Stina                 Didriane

Idag är min Stinas spålinje öppen mellan kl 11.00-15.00 samt mellan kl 18.00-22.00
Önskar du vägledning i ditt, kärleken, arbetet, ekonomin, boendet eller annat? Då är du varmt välkommen att ringa mig på 09391147106
Kostnad: 16.90 kr/min

Medium Djurkommunikatör Healer Didriane har i dag öppet flexibelt fram till kl 14.00  Därefter fast tid mellan kl 14.00-22.00
Har du funderingar kring ditt liv, vad som kommer för dig,  ditt djurs mående, spöken, nära och kära från andevärlden eller annat? Då är du varmt välkommen att ringa Didriane på 09391147105
Kostnad: 16.90 kr/min





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar