onsdag 22 april 2015

Dagens spå "Stjärna" 22/4-2015

Godmorgon till dig denna Onsdag!

I dag pratar korten om att du är din bästa vän för du känner dig bäst själv. Du kan få olika insikter om "varför" och "därför" olika händelser i ditt liv skett/sker. Korten säger också att du nu ska stå upp för det du är och vad du gör.
Tro på dig själv och det du beslutar.
Rädslor, kastar du i "bekymmerkorgen" och låter sen universum ta hand om.

Jag fick en fråga om vad en "bekymmerkorg" är, igår...

Det är en indiansk sed....indianerna hade en korg utanför sina hem, där gästerna innan dom klev in, la sina bekymmer i. Man skulle inte ta med sig personliga bekymmer dit man gick.

För mig fungerar den så att när jag börjar tänka kommande problem som inte finns, men som skulle kunna ske, stoppar jag  dessa tankar och tar dom tankarna för att kasta i bekymmerkorgen, som universum sen får ta:-)
Jag har alltid haft lättare att tänka negativt en positivt, men genom min "bekymmerkorg" blir det lättare och lättare att vända på dessa tankar. När jag kastar negativa tankar i korgen, blir känslan i kroppen lättare, det är som en tung börda lyfts bort.
Jag rekommenderar starkt en bekymmerkorg i alla hem:-)


Önskar dig det bästa:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar