fredag 18 september 2015

Dagens spåkort "stjärna" kartomanti astrologi 18/9-2015

Godmorgon till dig denna Fredag!

I dag känner du dig ett med dig själv, så även i den stora massan....I dag stökar du undan uppgifter som legat på hög snabbt och effektivt. Du tar ledningen idag och andra söker din hjälp och stöd i något. Du kan känna av en viss missunnsamhet från någon, som ligger och pyr.....det hindrar inte dig att fortsätta på din bana för du vet att du är på rätt spår och känner dig trygg med ditt. Fortsätt din väg på ditt sätt!
Du i detta rannsakar dig själv och backar bakåt i minnen för att själv se om denna missunnsamhet är bekräftad....resultatet du kommer fram till är att du gjort ditt och gör så gott du hinner och orkar:-)
Du hittar också nya vägar att göra dina arbetsuppgifter på, vilket blir uppskattat av din omgivning. Även omorganisationer ser gynnsamt ut för dig.

Önskar dig det bästa:-)



Astrologi Feng Shui Kartomanti Spådom Nutid Framtid Spåbok

Önskar du få svar på dina frågor eller vad som kommer för dig angående ekonomi, arbete, relationer, boendet eller i det som du är i.
Jag kan hjälpa dig få svar på dina frågor genom att sia via korten, och om så önskas hur du går till väga för att stärka/dämpa via den grundläggande Feng Shui läran via min telefonspålinje.
Du når mig då på 0939 114 71 06 för en kostnad på 15.90 kr/min

Önskar du svar via pm eller mail? Skriv då ner dina frågor via pm till mig och mailadress om du önskar svar där.
Ställ så många frågor du önskar få svar på så specifikt som möjligt för bästa svar.
Betalning sker då i förskott till mitt bg 581-1013 i Handelsbanken och skriv ditt namn så jag ser vem ifrån betalning skett.
Kostnad: 200:-


Önskar du en personlig Feng Shui konsultation behöver jag dina personsiffror (ej de fyra sista). I detta får du veta vilka dina väderstreck som är mest positiva just för dig samt de du bör undvika...För mer info, kontaktar du mig via pm
Konsultationen sker via mail, pm.
Kostnad 200:-


Önskar du ett personligt horoskop inkl framtids eller ett relationshoroskop (partner, barn, arbetsrelaterat) med framtid, behöver jag personnummer (ej de fyra sista) klockslag när du föddes, land och stad som du ger mig via pm eller mail...önskas relationshoroskop behöver jag båda två.
För mer info, kontaktar du mig via pm.
Konsultationen sker även här via pm eller mail
Kostnad 200:- som betalas i förskott till mitt bg 581-1013

Bilden av boken är en välanvänd ephemeris...jag räknar ut allt för hand.



Önskar du spå dig själv på ett enkelt, roligt och lätt sätt, kan du få svar på dina frågor om ekonomi, arbete och kärlek via min bok.
Tillvägagångssättet är att fokusera på din fråga samtidigt som du blundar och "blandar" boken upp och ner fram och tillbaka...när du känner dig klar slår du upp på måfå en sida ur boken och läser svaret under rätt rubrik.
Det finns 76 olika svar för ekonomin, kärleken i relation, singel samt i arbetet.
Önskar du köpa boken av mig, kontaktar du mig via pm.
Kostnad för boken är 75:- som betalas in på mitt bg 581-1013


Jag har F-skatt sedel och är moms registrerad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar