onsdag 21 juni 2017

Onsdagens spåkort horoskop tarot 21/6-2017

Hej på dig fina du denna Onsdag!

Idag pratar korten om att dina tidigare liv påverkar dig i dina val...val du har framför dig, ger dig nu möjlighet att blicka tillbaka på det du har åstadkommit i tidigare liv. Valen du gör är påverkade av ditt högre jag som pockar på din uppmärksamhet på olika sätt och dina tidigare liv visar dig dina vägar du gått och kommer gå. Det är inte alltid du ser vem du är och gör vad du vill, utan du är den andra vill att du ska vara och gör det andra vill att du ska göra. Ju mer du är i andras garn, desto starkare kommer ditt högre jag att knacka på just för att få dig att lyssna på din vilja.
Korten avslutar med att du är i en mognadsprocess som får dig att våga ta klivet in i det liv du önskar leva...du ser klart på din situation.

Önskar dig det bästa:-)

Min spålinje i dag är öppen flexibelt mellan kl 11.00-14.00
Önskar du vägledning i ditt är du välkommen att ringa mig på 0939 1147106
Kostnad: 16.90 kr/min



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar