måndag 18 september 2017

Måndagens spåkort horoskop tarot 18/9-2017

Hej fina du denna Måndag!

I dag pratar korten om framgångar i affärer, arbete både som anställd och egen företagare...är du i sälj/köp tankar så ser det ut att bli bättre än du föreställt dig. Du får den rätta hjälpen du behöver i detta som just leder till en framgångsrik affär. Söker du arbete finns stora chanser till att du får det du söker. Allt som har med kontrakt och avtal att göra är till din fördel nu. Släpp dina rädslor om sådana finns i ditt materiella liv...känslan av att det materiella äger dig vänds nu till att det är du som äger det materiella i ditt...känslan när du vänder är att du kan njuta av vad du har skapat.
Emotionellt bör du nu följa din intuition då den är stark...korten pratar också om att ta tid till emotionellt helande.
Korten avslutar med att du påbörjar din resa till dina drömmars mål...

Önskar dig det bästa:-)

                                                             STINAS TAROTLINJE
                                                             Stina                 Didriane

I dag är min Stinas spålinje öppen mellan kl 11.00-15.00 samt mellan kl 17.00-22.00
Önskar du vägledning i kärleken, arbetet, ekonomin, bostad, affärer eller annat som hur livet till? Då är du varmt välkommen att ringa mig på 09391147106
Kostnad: 16.90 kr/min

Medium och djurkommunikatör Didriane ha sin linje öppen mellan kl 13.00-15.00 samt 18.00-22.00
Har du funderingar kring det du är i just nu och vad som kommer i framtiden i kärlek, arbete, ekonomi, boende eller annat? Undrar du över vad ditt djur tänker och hur den mår? Då är du varmt välkommen att ringa Didriane på 09391147105
Kostnad: 16.90 kr/min

                                                                   SPÅ DIG SJÄLV

Med min bok har du enkla svar på dina frågor direkt i kärleken i relation, som singel, arbete och ekonomi. I början av boken finns en vägledning i hur du kan använda boken. Du ställer frågan och boken svarar dig:-)
Önskar du köpa boken av mig, skicka då meddelande via p.m eller mail stina.westerblom@live.se
Kostnad: 130:- inkl frakt som du kan swisha eller betala via b.g 581-1013

                                                           TURLUVA/ÖNSKELUVA


Önskar du en egen turluva/önskeluva? Då beställer du den av mig:-) Jag virkar den med de färger som passar ditt väderstreck enligt Feng Shui. För att kunna räkna ut ditt väderstreck behöver jag ditt personnummer (ej de 4 sista siffrorna) Med luvan får du ett litet handskrivet brev med lite info om just ditt bästa väderstreck och vad du bör tänka på med det.
Du kontaktar mig via p.m eller mail stina.wetserblom@live.se om du önskar köpa luvan.
Kostnad: 150:- inkl frakt som du swishar eller betalar via b.g 581-1013









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar