fredag 3 november 2017

Personlig Feng Shui

Hej!

Har du kört fast med din inredning, känner att det finns bromsklossar i något område i ditt liv...då kan det vara värt att prova Feng Shuin:-) 
För mig är Feng Shuin ett sätt att förändra energierna i hemmet till det positiva på alla plan. Har som många andra Feng Shuiat efter det traditionella sättet, men har de senaste åren gått över till personlig Feng Shui då det traditionella inte fungerade för mig. Med den personliga Feng Shuin räknar man fram sina 4 bästa väderstreck via årtalet du föddes. Du har med detta sätt 4 bra och 4 mindre bra väderstreck. Mina bästa väderstreck bostar jag upp energierna med form, färg och material och dämpar energin i de mindre bra så mycket som möjligt
 Då jag tillhör Västergruppen som innehåller Väster, Nordväst, Nordost samt Sydväst koncentrerar jag mig på dessa i min inredning hemma...fungerar utmärkt även på jobbet för att uppnå bästa resultat du vill uppnå där.  
 Alla väderstreck har sitt egna element som jag förstärker med andra element för bästa resultat. De sämre kan jag ibland dämpa med att undvika dess egna element och istället placera ting från mina bästa väderstreck som dämpar dess energi vid behov. 
Ett spännande sätt att ha Feng Shuin som verktyg i inredning och så blir det enkelt att välja material, färger och former. 
Känner du att du behöver verktyg till att förändra energierna i hemmet/arbetet är du välkommen att kontakta mig på min mail stina.westerblom@live.se 

Det du får är dina personliga bra samt mindre bra väderstreck och vad de betyder för dig, tips hur du kan gå till väga med färger, former samt material till de olika väderstrecken. Oftast har de flesta allt hemma, men kanske på fel plats och ibland kan man behöva måla om. 
Det jag behöver av dig är en planritning (behöver inte vara perfekt) med väderstrecket från ytterdörren. Du står med ryggen mot ytterdörren och riktar kompassen rakt fram inåt din bostad, så får du din bostads väderstreck samt om du har en önskan att kunna förbättra något område i ditt liv som t ex kärlek/relationer, arbetet, ekonomin eller hälsan. 
Jag är utbildad Feng Shui konsult inom inredning.
Kostnad för en konsultation är 500:-

Kram Stina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar