söndag 22 april 2018

Söndagens spåkort horoskop tarot 22/4-2018

Hej fina du denna Söndag!

I dag säger korten att skörden av det du sått nu är nära:-) Det ser ut att komma mängder av det du sått...förseningar som varit är borta och allt går i snabb takt. Mycket kan hända samtidigt nu. Essensen av det hela är trygg, emotionell och fysisk tillfredsställelse:-)
Korten avslutar med att en situation är i slutet på sin fas...det är nu dags att gå vidare:-)

Önskar dig det bästa:-) 








                                                                STINAS TAROTLINJE
                                                                 Stina              Didriane
                                                         09391147106   09391147105

I dag är min Stinas spålinje öppen mellan kl 10.00-13.00                                   
Jag förmedlar andlig information via kartomanti (traditionella kort) På detta sätt har jag förmedlat andlig information i 42 år med gott resultat.
Önskar du vägledning i din situation, vill veta vad som kommer i kärleken, arbetet, ekonomin, boendet eller annat? Då är du varmt välkommen att ringa mig på 09391147106
Kostnad: 16.90 kr/min

Medium, djurkommunikatör Didriane har sin linje öppet flexibelt hela dagen fram till kl 22.00
Didriane förmedlar både intuitivt och med tarotkorten som verktyg.
Har du funderingar på vem den osynlige gästen är i ditt hem, vad ditt djur vill förmedla till dig, vad som kommer för dig i ditt och din situation, få meddelande från nära och kära från andra sidan, eller annat? Då är du varmt välkommen att ringa Didriane på 09391147105 

Kostnad: 16.90 kr/min


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar