torsdag 26 april 2018

Torsdagens spåkort horoskop tarot 26/4-2018

Hej fina du denna Torsdag!

I dag börjar korten med att mer pengar kommer...ska du ut med en extra peng, ser det ut som du får tillbaka detta via en annan källa...det ordnar sig ekonomiskt:-)
Nya kontrakt kommer också som har att göra med arbete eller affärer på något sätt. Du har tur i en ekonomisk situation och så även hälsan ser ut att bli bättre om du haft bekymmer med den.
Korten säger också att du ska stå upp för dina beslut, för du kommer att lyckas. Vad andra tycker och tänker är deras sanning...det är din sanning som gäller nu.
Korten avslutar med att din väg blir bara lättare och enklare:-)

Önskar dig det bästa:-)



                                                             STINAS TAROTLINJE
                                                                Stina              Didriane
                                                         09391147106   09391147105

dag är min Stinas spålinje öppen mellan kl 17.00-22.00 
 Jag förmedlar andlig information via kartomanti (traditionella kort) På det här sättet har jag förmedlat andlig information i 42 år med gott resultat.
Önskar du vägledning i din situation, vill veta vad som kommer i kärleken, arbetet, ekonomin, boendet eller annat? Då är du varmt välkommen att ringa mig på 09391147106
Kostnad: 16.90 kr/min

Diplomerad Medium och djurkommunikatör Didriane har sin linje öppen mellan 12.00-14.30
Didriane förmedlar både intuitivt och med tarotkorten som verktyg. Didriane har ca 15 års erfarenhet och ger klockrena svar på dina frågor.
Har du funderingar på vem den osynlige gästen är i ditt hem, vad ditt djur vill förmedla till dig, vad som kommer för dig i ditt och din situation, få meddelande från nära och kära från andra sidan, eller annat? Då är du varmt välkommen att ringa Didriane på 09391147105 

Kostnad: 16.90 kr/min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar