torsdag 19 april 2018

Torsdagens spåkort horoskop tarot 19/4-2018

Hej fina du denna soliga Torsdag!

Korten uppmanar dig att fortsätta på din väg, men att se på saker och ting som varit stillastående med ett annat perspektiv. Den universiella lagen att ge till andra det man själv önskar sig, ser ut att gälla idag:-) Se din situation med omgivningen ögon och ge dig själv rådet du skulle ge till någon i din situation.
Det kommer ett positivt besked i det som är viktigast för dig...det är som du går segrande ur en situation du befinner dig i.Kan ha med ett val du tidigare gjort, men som kanske inte var så bra.
Korten avslutar med positiva lösningar och förlåtelse:-)

Önskar dig det bästa:-)



                                STINAS TAROTLINJE

                                                           Stina                           Didriane
                                                   09391147106                   09391147105


I dag är min Stinas spålinje öppen mellan kl 10.00-13.00  samt 17.00-22.00                                    
Jag förmedlar andlig information via kartomanti (traditionella kort) På detta sätt har jag förmedlat andlig information i 42 år med gott resultat.
Önskar du vägledning i din situation, vill veta vad som kommer i kärleken, arbetet, ekonomin, boendet eller annat? Då är du varmt välkommen att ringa mig på 09391147106
Kostnad: 16.90 kr/min

Medium, djurkommunikatör Didriane har sin linje öppet mellan kl 17.00-22.00
Didriane förmedlar både intuitivt och med tarotkorten som verktyg.
Har du funderingar på vem den osynlige gästen är i ditt hem, vad ditt djur vill förmedla till dig, vad som kommer för dig i ditt och din situation, få meddelande från nära och kära från andra sidan, eller annat? Då är du varmt välkommen att ringa Didriane på 09391147105 
Kostnad: 16.90 kr/min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar