söndag 21 juli 2019

Söndagens Spåkort och Spålinjens öppettider 21/7-2019

Hej fina du denna Söndag!

I dag är min Stinas spålinje öppen som vanligt igen efter härliga dagar med mina nära och kära mellan kl 11.00-14.00 samt 17.00-22.00
Jag siar via korten (kartomanti) och har 40 års erfarenhet på detta sätt.
Önskar du vägledning/rådgivning i din situation är du varmt välkommen att ringa mig på 09391147106
Kostnad: 16.90 kr/min

Diddi har sin spålinje öppen flexibelt mellan kl 15.00-22.00
Diddi siar via tarotkorten sen 16 år tillbaka och är diplomerad medium samt djurkommunikatör.
Önskar du vägledning av Diddi är du varmt välkommen att ringa 09391147105
Kostnad: 16.90 kr/min


Vi har
18-årsgräns
Tystnadsplikt (du ringer anomymt)
F-skatt

Dagens kort säger att man njuter av minnena från förr...du minns tillbaka med ett leende:-) och med det kommer nya tankar och idéer...ser ut som du bygger vidare på det som varit på ett nytt sätt. Kan bli en liten utmaning då det är nytt för dig, men under processen växer du in i det.
Du har tur och lycka i någon situation...kan vara något som varit stillastående ett tag som nu rör sig framåt:-)
Korten avslutar med att du kommer till nya insikter som får dig att öppna upp för nya möjligheter i ditt:-)

Önskar dig det bästa:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar