tisdag 23 juli 2019

Tisdagens Spåkort och Spålinjens öppettider 23/7-2019

Hej fina du denna Tisdag!

I dag är min Stinas spålinje öppen mellan kl 11.00-14.00 samt 17.00-22.00
Jag siar via korten (kartomanti) och så gjort de senaste 40 åren.
Önskar du vägledning i din situation är du varmt välkommen att ringa mig på 09391147106
Kostnad: 16.90 kr/min

Diddi har sin spålinje öppen mellan kl 13.00-15.00
Diddi siar via tarotkorten sen 16 år tillbaka och har diplom som medium samt djurkommunikatör.
Önskar du vägledning av Diddi är du varmt välkommen att ringa 09391147105
Kostnad: 16.90 kr/min

Vi har
18-årsgräns
Tystnadsplikt (du ringer anonymt)
F-skatt

Dagens kort säger att du får dina känslor bekräftade från en ny funnen vän/partner...ser ut som det kan vara en kärleksrelation:-) Antingen går du in i en ny relation eller så kan det vara en påbörjad som går in i en ny fas...från särbo till sambo, för det ser ut som ett nytt boende är inblandad.
Sen säger korten att det kan bli lite rörigt med hus och hem...läs kontrakt/offerter mellan raderna och välj med omsorg.
Korten avslutar med att du är i en positiv förändring och har tur och lyckan på din sida:-)

Önskar dig det bästa:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar