söndag 18 augusti 2019

Söndagens Spåkort och Spålinjens öppettider 18/8-2019

Hej fina du denna Söndag!

I dag är min Spålinje 09391147106 öppen mellan kl 18.00-22.00
Jag siar via de traditionella korten (kartomanti) samt gör framtid/partners horoskop sen 40 år tillbaka.
önskar du vägledning/rådgivning i din situation via korten är du varmt välkommen att ringa mig på 09391147106
Kostnad: 16.90 kr/min
Vill du ha ett framtid/partners horoskop mailar du mig till stina.westerblom@live.se med ditt födelseår, månad, dag, klockslag då du föddes samt stad och land. De fyra sista siffrorna behöver jag inte i ditt personnummer:-) Beställer du ett partnershoroskop behöver jag bådas data. Har du ej klockslag fungerar det med, men blir bäst om du har det. Har du något speciellt område du önskar jag ska fördjupa mig i, nämner du det.
Kostnad för framtidshoroskop är 400:- och partners 600:- som du kan göra via swisch eller bankgiro.

Diddi har sin spålinje 09391147105 öppen flexibelt mellan kl 10.00-22.00
Som diplomerad medium samt djurkommunikatör siar Diddi dig via tarotkorten sen 16 år tillbaka.
Önskar du vägledning av Diddi är du varmt välkommen att ringa henne på 09391147105
Kostnad: 16.90 kr/min

Vi har
18-årsgräns
Tystnadsplikt (du ringer anonymt)
F-skatt

Dagens kort säger att vara tillsammans med andra...känns som du finner harmoni i gemenskapen med andra, då speciellt nära och kära eller de du har omkring dig. Passa på att njuta av det och de du har omkring dig nu. Ett villkorslöst givande och tagande skänker glädje och harmoni nu:-)
Dom säger också att du nu står på en stabil grund eller kommer inom en snar framtid att göra så. Denna plattform ger dig möjligheter att nå framgång i det du önskar. Återigen säger dom att våga ta det beslut som leder dig in på den väg du önskar:-) Hänger det på ekonomin att du ej vågar fatta ditt beslut, säger korten att det ordnar sig med det...det ser ut som du får det du behöver.
Korten avslutar med att tunga plikter belönas nu...har du kämpat på ett tag i något, blir du nu rikligt belönad:-)

Önskar dig det bästa:-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar