lördag 11 januari 2020

Lördagens Spåkort och Spålinjens öppettider 11/1-2020

Hej fina du denna Lördag!

I dag är min Stinas spålinje öppen 11.00-14.00 samt 18.00-22.00
Jag siar via korten (kartomanti) och har över 40 års goda  erfarenheter på det här sättet.
Önskar du vägledning/rådgivning i din situation är du varmt välkommen att ringa mig på tel 09391147106
Kostnad: 16.90 kr/min

Jag har tystnadsplikt samt 18+ åldersgräns.

Dagens kort säger att du kommer till insikt med hur du kan gå vidare i dina drömmar så det blir så bra du önskar dig. Du hittar ett annorlunda sätt att göra det på, på ett otraditionellt sätt:-) Du kommer på andra bra lösningar till att avsluta det du är i på egen hand, som leder till fullkomlig lycka och glädje:-)
Korten avslutar med att du gläds åt dina gjorda åtaganden och blickar nu framåt till nya äventyr:-)

Önskar dig det bästa:-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar