måndag 13 januari 2020

Måndagens Spåkort och Spålinjens öppettider 13/1-2020

Hej fina du denna Måndag!

I dag är min Stinas Spålinje öppen mellan kl 16.00-22.00
Jag siar via korten (kartomanti) och har över 40 års goda erfarenheter i detta.
Önskar du vägledning/rådgivning i din situation är du varmt välkommen att ringa mig på 09391147106
Kostnad: 16.90 kr/min

Jag har tystnadsplikt (du ringer anonymt) samt åldersgräns 18+

Dagens kort säger säger att du velar mellan det du har och vad du kan få...du står med ena foten i går och andra i morgon och har med det lite svårt att se nutid:-) Detta kan skapa lite kaos i dina tankar, så att fatta ett beslut i dagsläget är nog inte rådigt:-) Du har segern inom räckhåll i det du funderar på samt är en vinnare i ditt och vad du än gör och kommer kunna se vad du har och välja där efter:-)
Korten avslutar med att du är på väg att lämna det som ej gagnar dig mer för något nytt och mer lättsamt:-)

Önskar dig det bästa:-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar