tisdag 11 februari 2020

Tisdagens Spåkort och Spålinjes öppettider 11/2-2020

Hej fina du denna Tisdag!

I dag är min Spålinje öppen  mellan kl 11.00-13.00 samt 17.00-22.00
Jag siar via korten (kartomanti) och har över 40 års erfarenhet på detta sätt.
Önskar du vägledning i din situation är du varmt välkommen att ringa mig på 09391147106
Kostnad: 16.90 kr/min

Dagens kort säger att du kommer till emotionellt välbefinnande i din situation...har det känts tråkigt och trist en period ser det nu ut att vända för dig:-) Nya som gamla vänner,  ny kärlek eller nya känslor för din kärlek ser nu ut att komma in i ditt liv som förgyller din tillvaro:-)
Det är mycket givande och tagande från alla håll på olika sätt som uppfyller dina önskningar nu:-)
Korten avslutar med att ha tillit och våga följa ditt hjärta...saker och ting ser ut att bli precis som du önskar dig:-)

Jag önskar dig det bästa:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar