torsdag 10 juni 2021

Torsdagens Spåkort och Spålinjens öppettider 10/6-2021

 Hej fina du denna Torsdag:-)

Idag är min spålinje öppen mellan kl 11.00-13.00 samt 17.00-21.00
Jag vägleder via korten (kartomanti) och har över 40 års erfarenhet i detta.
Önskar du vägledning i din situation är du varmt välkommen att ringa mig på 09391147106
Kostnad: 16.90 kr/min

Dagens kort säger att du finner listiga lösningar hur du kan gå till väga i en situation du befinner dig i...vad det än är du hoppas och önskar nu ser det ut som allt faller på plats med lite trix och fix:-)
Korten avslutar med att du får hjälp med ett avslut som leder till ny början i något som ser ut att bli riktigt bra i slutändan:-) Och igen får jag att man behöver använda andra metoder än det vanliga i detta, men som går lika bra som det traditionella sättet:-)

Önskar dig det bästa:-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar