tisdag 13 december 2016

Tisdagens spåkort horoskop tarot 13/12-2016

Hej på dig fina du denna Luciadag!

I dag säger korten att viljan till att förändra är stor nu och du tar tag i detta med hjärtans lust. Förändringar ligger i områdena hemmet och med det som rör din närmaste omgivning.
Dina åtaganden börjar synas nu i ditt arbete mer än du förstår....du blir uppmärksammad positivt på ett sätt du ej väntat dig.
Dina känslor flödar över av kärlek till de närmaste i din omgivning, där du är trygg. Det kan komma in en ny person som får ditt hjärta i gungning vilket kan oroa dig lite...ta det lugnt råder korten och försök vara dig själv i denna känsla:-)
Ärkeängeln Ariel avslutar dagens kort och säger så här...Jag har den förmågan att se dig som du är. Var dig själv i alla lägen för du är unik. Med det vill jag säga dig att vänskap och kärlek finns nu framför dig i din väntan på en livskamrat. Du som funnit din vän är nu välsignad att ge och ta emot den kärlek du önskar.
Kärleken är stor och finns för dig nu och för alltid:-)

Önskar dig det bästa:-)

Min spålinje i dag är öppen mellan kl 16.00-22.00
Du som önskar vägledning i ditt är välkommen att ringa mig på 0939 1147106
Kostnad: 15.90 kr/min

Du som önskar vägledning via pm eller mail kontaktar mig via messenger eller mail stina.westerblom@live.se med dina frågor och på vilket sätt du vill betala.
Kostnaden är 300:- som du för enkelhetens skull betalar i förskott via swich eller bankkonto.

Du som önskar en årsläggning månad för månad kontaktar mig på samma sätt.
Kostnad: 500:-






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar