måndag 23 april 2018

Måndagens spåkort horoskop tarot 23/4-2018

Hej fina du denna Måndag!

 I dag säger korten att nya möjligheter dyker upp i ditt...det ser ut att handla om din karriär på något sätt. En chans ser ut att komma som ger dig ett val att förändra ditt liv på något sätt:-)
Planera lite bättre din tid, så du hinner med det du tänkt göra idag. Det kan annars köra ihop sig.
Det är så mycket positiva händelser på väg in i ditt liv nu, som du bara har drömt om:-) Nu ser det ut att förverkligas på det mest underligaste sätt:-)
Korten avslutar med att du har kraft och energi att förverkliga dina idéer:-)

Önskar dig det bästa:-)



                                                               
                                                              STINAS TAROTLINJE 
                                                                Stina               Didriane
                                                         09391147106    09391147105

 I dag är min Stinas spålinje öppen mellan kl 10.00-13.00  samt 17.00-22.00 Däremellan kan du chansa.        Jag förmedlar andlig information via kartomanti (traditionella kort) På det här sättet har jag förmedlat andlig information i 42 år med gott resultat.
Önskar du vägledning i din situation, vill veta vad som kommer i kärleken, arbetet, ekonomin, boendet eller annat? Då är du varmt välkommen att ringa mig på 09391147106
Kostnad: 16.90 kr/min

Diplomerad Medium och djurkommunikatör Didriane har sin linje öppenmellan 12.00-14.30
Didriane förmedlar både intuitivt och med tarotkorten som verktyg. Didriane har ca 15 års erfarenhet och ger klockrena svar på dina frågor.
Har du funderingar på vem den osynlige gästen är i ditt hem, vad ditt djur vill förmedla till dig, vad som kommer för dig i ditt och din situation, få meddelande från nära och kära från andra sidan, eller annat? Då är du varmt välkommen att ringa Didriane på 09391147105 

Kostnad: 16.90 kr/min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar