tisdag 24 april 2018

Tisdagens spåkort horoskop tarot 24/4-2018

Hej fina du denna Tisdag!

Igen kommer det att du har något att lära dig genom att lyssna på vad andra säger...ny kunskap kommer via andras erfarenheter. Kanske du undrar över hur du kan gå till väga i en situation? Svaret kan du få via att lyssna...någon i din omgivning har svaret du söker efter.
Du ser ut att fatta ett beslut som du grunnat över ett tag...när du väl gjort ditt beslut kommer saker och ting gå i en rasande fart i positiv riktning:-)
Du finner också lösningar på det som legat över dig ett tag...mycket insikter kommer till dig nu.

Önskar dig det bästa:-)



                                                             
                                                              STINAS TAROTLINJE
                                                                 Stina              Diriane
                                                        09391147106     09391147105

dag är min Stinas spålinje öppen mellan kl 10.00-14.00  samt 18.00-22.00 Däremellan kan du chansa.        Jag förmedlar andlig information via kartomanti (traditionella kort) På det här sättet har jag förmedlat andlig information i 42 år med gott resultat.
Önskar du vägledning i din situation, vill veta vad som kommer i kärleken, arbetet, ekonomin, boendet eller annat? Då är du varmt välkommen att ringa mig på 09391147106
Kostnad: 16.90 kr/min

Diplomerad Medium och djurkommunikatör Didriane har sin linje öppen mellan 12.00-14.30
Didriane förmedlar både intuitivt och med tarotkorten som verktyg. Didriane har ca 15 års erfarenhet och ger klockrena svar på dina frågor.
Har du funderingar på vem den osynlige gästen är i ditt hem, vad ditt djur vill förmedla till dig, vad som kommer för dig i ditt och din situation, få meddelande från nära och kära från andra sidan, eller annat? Då är du varmt välkommen att ringa Didriane på 09391147105 

Kostnad: 16.90 kr/min


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar